10ª TEMPORADA.
FACEBOOK / CORREO: sopadepoetes@yahoo.es
envío de material: a/a sopa de poetes. rúbrica editorial. carrer castella, 27. 08820 el prat de llobregat

lunes, 6 de octubre de 2008

iskander, de alícia gili i sílvia romero


Hola de nou Jordi,
Escolta... he estat tafanejant el teu bloc i el del teu germà... i déu n'hi do com el teniu de curradet. Jo no penco tant, en aquestes coses. Però de debò que felicitats per la feinada.
Bé... el cas és que he vist que el teu germà (per cert, com es diu?), a banda del bloc que m'has passat, està ficat en la ràdio d'El Prat, oi?
El tema és que aquest mes d'octubre surt una nova novel·la mig meva... hejehe... Dic mig meva perquè ha estat escrita a quatre mans, entre l'Alícia, una amiga meva, i jo mateixa. És una novel·la de gènere fantàstic amb la qual vam guanyar el 5è Premi Lleida l'any 2006 i que ara ens publica Pagès editors. Es titula Iskander. Un viatge a la màgia dels llibres (t'envio en arxiu adjunt la caràtula del llibre).
Resulta que, des de l'editorial, ens han preguntat si tenim algun contacte on enviar exemplars del llibre (a banda de la llista habitual de premsa que deuen tenir ells), i he pensat que potser ho podrien enviar a la Ràdio d'El Prat, a nom del teu germà, per tal que, si ho consideren adient, en parlin en algun programa cultural, o bé que ens convidin a assistir-hi. O res de tot això: no hi ha cap tipus de compromís. De fet, podem demanar que enviïn el llibre i després, si no els fa el pes, no fan res i ja està.
Bé... doncs el tema era aquest. Ja parlaràs amb el teu germà, si ho creus adient, i ja em diràs (o em dirà ell mateix, li pots passar la meva adreça) alguna cosa.
Gràcies per endavant, tant si la cosa funciona com si no, de debò.

Ens veiem! Una abraçada,
Sílvia

..
sílvia es amiga de mi hermano jordi. y hoy le escribió este mail.

òscar

No hay comentarios:

aquí, ahora

website counter

GRÀCIES

sopa de poetes

Creative Commons License

VI premi reconeixement cultural del baix llobregat

VI premi reconeixement cultural del baix llobregat
centre d'estudis comarcals del baix llobregat (clic imatge per veure video)

Archivo del blog

google analytics